مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 08:552020-10-20سياسي

افزایش معنویت در جامعه ارتقاء امنیت را به دنبال دارد/مردم قدردادن ناجا هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید محمد سعیدی صبح امروزبه مناسبت هفته نیروی انتظامی با سردار حسین اشتری، فرمانده ناجا در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت دیدار و گفتگو کرد .

وی ضمن خیرمقدم و تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی با اشاره به مقوله امنیت آن را یک کار چند جانبه دانست و افزود: در این کار مهم یک عده باید با محوریت  نیروی انتظامی به صورت هماهنگ و همراه کار کنند تا معنا و مفهوم امنیت  تحقق پیدا کند چون کار نظم و امنیت یک کار جمعی است و می طلبد که همه با هم همکاری داشته باشند.

امام جمعه قم شاخص را در بحث امنیت نیروی انتظامی بر شمرد و مسؤولان و مردم را سه ضلع این مثلث دانسته که با همکاری و هماهنگی هم این امنیت را در جامعه برقرار می کنند.

وی با اشاره به وظیفه مردم و مسؤولان اظهار کرد: درست است که مسؤولان جزیی از نیروی انتظامی نیستند ولی اگر کمک کنند و در تنگناها اظهار نظر های درست و به جا انجام دهند از خیلی حواشی در جامعه  جلوگیری می شود.

  آیت الله سعیدی با اشاره به نقش مردم گفت: مردم هم با ید بدانند این قوانین و مقررات همه برای امنیت و آسایش آنان وضع شده و جامعه برای ایمنی و آسایش لازم است هشدارها و توصیه های پلیس و نیروی انتظامی را جدی گرفته و به آن عمل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش معنویت در جامعه ارتقاء امنیت را به دنبال دارد/مردم قدردادن ناجا هستند

افزایش معنویت در جامعه ارتقاء امنیت را به دنبال دارد/مردم قدردادن ناجا هستند