مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 08:352020-10-20ورزشي

12 باشگاه برای پلمپ به اداره اماکن معرفی شدند


معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: 12باشگاه ورزشی بخاطر عدم رعایت قانون جهت پلمپ به اداره اماکن معرفی شده اند و فرقی در باشگاه های ورزشی نیست همه باید تعطیل شوند.

- محمدعلی حمزه پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان درباره تمدید تعطیلی یک هفته ای باشگاه های ورزشی در سطح استان، اظهار کرد: طی دو هفته، بیش از 250 بازرسی از باشگاه ها صورت گرفته و 12 باشگاه به خاطر عدم رعایت قانون و انجام فعالیت های ورزشی به اداره اماکن معرفی شده است.

وی با بیان اینکه این تعطیلی ها از طرف ستاد کرونای استان زنجان اعمال شده است، افزود: بر این اساس، بازرسی ها بر اساس تقسیم بندی به وسیله کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان، اداره شهرستان و هیأت پزشکی ورزشی به صورت مرتب انجام می شود.

  معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان به وضعیت نابسامان کرونا اشاره کرد و گفت: وضعیت استان مطلوب نیست و در صورتی که رعایت نشود دچار مشکل خواهیم شد و باید بیشتر از قبل رعایت کرد و به فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک توجه ویژه ای شود.

حمزه پور با تاکید بر لزوم انجام ورزش برای افراد در شرایط کرونا، افزود: باشگاه های ورزشی مکانی پرخطر برای انتشار ویروس کرونا به شمار می رود و هر خانه باید یک باشگاه ورزشی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 باشگاه برای پلمپ به اداره اماکن معرفی شدند

12 باشگاه برای پلمپ به اداره اماکن معرفی شدند