مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 08:152020-10-20اقتصادي

نبود ثبات در قیمت خوراک؛ دغدغه امروز آبزی پروران


در حال حاضر مشکل اصلی آبزی پروران این شهرستان، نبود ثبات در قیمت خوراک ماهی است.

- ایسنا/زنجان مدیر جهادکشاورزی ماه نشان گفت: در حال حاضر مشکل اصلی آبزی پروران این شهرستان، نبود ثبات در قیمت خوراک ماهی است.

علی عجم لو در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه 11 هزار و 300 تن انواع آبزی در این شهرستان تولید می شود، اظهار کرد: 590 مزرعه آبزی پروری در ماه نشان فعال است که در مجموع 70 درصد آبزیان استان در این شهرستان تولید می شود.

وی با اشاره به مزرعه های آبزی پروری فعال در ماه نشان، تصریح کرد: یکی از مهم ترین زیرساخت های اشتغال در این منطقه مربوط به آبزی پروری است که متاسفانه تغییر ناگهانی قیمت خوراک ماهی باعث خالی شدن 6 درصد از مزارع آبزی پروری شده و تاب آوری بیش از 700 واحد پرورش ماهی در این صنعت، سخت شده است و اگر از سوی مسئولان نظارتی نباشد، پیش بینی می شود در حدود 20 درصد از پرورش دهندگان ماهی در سال های آینده از گردونه صنعت پرورش ماهی خارج شوند، این در حالی است که در بخش آبزی پروری در این منطقه 2000 نفر به صورت مستقیم و 1000 نفر به صورت غیرمستقیم مشغول به فعالیت هستند.

عجم لو با بیان اینکه قیمت خوراک ماهی به طور متوسط معمولا 60 درصد از هزینه های تولید را شامل می شود، افزود: با توجه به کاهش انواع تولید آبزی پروری در استان های دیگر، قیمت ماهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود ثبات در قیمت خوراک؛ دغدغه امروز آبزی پروران

نبود ثبات در قیمت خوراک؛ دغدغه امروز آبزی پروران