مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 07:352020-10-20فناوري

فردا، آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دانشگاهی


اینترنت رایگان برای دانشجویان هنگام استفاده از سامانه های آموزش مجازی دانشگاه ها در حالی فراهم شده که مشخصات برخی مراکز آموزشی در سامانه مربوط درج نشده و امکان ثبت نام و درج اطلاعات توسط مدیر فناوری آن مرکز، - فقط تا 30 مهرماه میسر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از تصمیم به برگزاری کلاس های دانشگاه ها به صورت مجازی به دلیل گسترش ویروس کرونا در کشور، یکی از مسائل اصلی برای آموزش مجازی دانشجویان، بحث تهیه اینترنت و هزینه بر بودن آن است، به همین دلیل دانشجویان خواستار رایگان شدن حجم اینترنت مصرفی کلاس های مجازی شدند و وزارت ارتباطات وعده هایی را در راستای رایگان شدن اینترنت آموزش مجازی داد.

البته از همان ابتدا برخی دانشجویان عنوان کردند که حضور در کلاس های آنلاین از حجم اینترنت آنها کم می کند که در توضیح این موضوع، عنوان شد که لیستی از دانشگاه ها و وزارت علوم، وزارت بهداشت و مراکز حوزوی به وزارت ارتباطات داده شده، در حالی که ممکن است هنگام استفاده از خدمات آنلاین دانشگاه، آی پی عوض شود و آی پی جدید در لیست نباشد.

از آنجاکه سایت ها بر مبنای آی پی اعلام شده از طرف وزارت علوم به صورت رایگان محاسبه می شوند و بخش فنی دانشگاه باید در همان آی پی که معرفی شده، سرویس بدهد، درصورتی که پس از ورود به سایت و سامانه مورد نظر دانشگاه و هنگام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا، آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دانشگاهی

فردا، آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دانشگاهی