مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 06:102020-10-20اجتماعي

هوای کشور خنک می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امین حسین نقشینه در خصوص آخرین وضعیت آب وهوایی کشور گفت: بعد از ظهر امروز در استان های اردبیل و گیلان افزایش ابر و بارش پراکنده باران رخ می دهد و از فردا سامانه بارشی مدیترانه ای در سواحل شمالی کشور تقویت می گردد .

- یک کارشناس هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امین حسین نقشینه در خصوص آخرین وضعیت آب وهوایی کشور گفت: بعد از ظهر امروز در استان های اردبیل و گیلان افزایش ابر و بارش پراکنده باران رخ می دهد و از فردا سامانه بارشی مدیترانه ای در سواحل شمالی کشور تقویت می گردد و به شرق سواحل خزر و خراسان شمالی کشیده می شود.

وی ضمن اشاره به اینکه پنجشنبه و جمعه سواحل شرقی دریای خزر و خراسان شمالی با بارش پراکنده باران همراه هستند، افزود: از شنبه برای بیشتر مناطق کشور جوی آرام و آسمانی صاف پیش بینی می شود و دمای هوا از امروز تا جمعه در سواحل دریای خزر و اردبیل کاهش می یابد.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه از فردا تا جمعه شمال شرق کشور با کاهش 6 تا 9 درجه ای دما همراه است، اظهار کرد: دریای خزر از امروز تا بعد از ظهر جمعه مواج و متلاطم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای کشور خنک می شود

هوای کشور خنک می شود