مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 05:502020-10-20بين الملل

آزمایش اس-400 از سوی ترکیه ناکام بود


بر اساس اعلام یک وبسایت ویژه امور نظامی در روسیه، آزمایش روز جمعه سامانه های دفاعی موشکی اس 400 توسط ترکیه شکست خورده است.

- بر اساس اعلام یک وبسایت ویژه امور نظامی در روسیه، آزمایش روز جمعه سامانه های دفاعی موشکی اس 400 توسط ترکیه شکست خورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری greekcitytimes، این وبسایت خبری موسوم به Avia گزارش کرد: نخستین استفاده نظامی سامانه های دفاعی موشکی روسیه از سوی ارتش ترکیه به دلیل امتناع آنکارا از به کار گرفتن نیروهای متخصص ارتش روسیه با شکست روبرو شده است.

ویدئوهای منتشر شده از سوی دولت ترکیه نیز نشان می دهد که راکت از سامانه دفاع موشکی اس-400 پرتاب شده اما همانجا به زمین خورده است.

کارشناسان این وبسایت همچنین گزارش کردند، در هیچ جای این ویدئو نشانی از لحظه به هدف خوردن راکت پرتابی یا صدای انفجار کلاهک دیده نمی شود.

آنکارا هنوز بیانیه رسمی درباره پرتاب این راکت منتشر نکرده اگرچه جالب ترین مساله این است که اگر اهداف مورد استفاده برای اس-400 دقیقا مشخص شده باشند، پرتاب موشک ردی از خود در آسمان نگذاشته است.

به گفته این کارشناسان، سامانه های اس-400 را تنها می توان برای هدف قرار دادن موشک ها یا جنگنده ها مورد استفاده قرار داد و نه پهپادهای کوچک.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایش اس-400 از سوی ترکیه ناکام بود

آزمایش اس-400 از سوی ترکیه ناکام بود