مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 05:302020-10-20اجتماعي

آموزش و پرورش: اخذ هزینه از والدین برای آموزش مجازی ممنوع است


برخی از خانواده‌ها درحالی از متحمل شدن هزینه برای آموزش دانش‌آموزان ابراز ناراحتی می‌کنند که مدیرکل ارزیابی، عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش می‌گوید اخذ هزینه از والدین برای حضور دانش‌آموزان در فضای مجازی توسط مدارس ممنوع است.

هرچند که دانش‌آموزان و معلمان در سه ماه پایان سال تحصیلی گذشته تجربه آموزش مجازی را پشت سر گذاشته‌اند اما امسال با آغاز سال تحصیلی هنوز هم این موضوع با چالش‌هایی همراه است.

از برخی مشکلات فنی در شبکه شاد گرفته تا ضدعفونی مدارس برای آموزش حضوری از عمده‌ چالش‌هایی است که خانواده‌ها با آن مواجه شده‌اند.

در حال حاضر پس از گذشت بیش از یک ماه از زمان آغاز سال تحصیلی اما برخی از والدین از متحمل شدن هزینه حتی در مدارس دولتی برای آموزش مجازی دانش‌آموزان در شبکه‌های اجتماعی به غیر از شاد گلایه می‌کنند.

این خانواده‌ها در تماس‌های مکرر با ایرنا اعلام کرده‌اند که برخی از مدارس دولتی به بهانه ایرادهای فنی در شبکه شاد قصد کوچ به سایر شبکه‌های اجتماعی برای تداوم آموزش را دارند و به این منظور و همچنین تهیه مواد ضدعفونی برای آموزش حضور، دانش‌آموزان را برای تهیه تجهیزات لازم ملزم به متحمل شدن هزینه‌ کرده‌اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش: اخذ هزینه از والدین برای آموزش مجازی ممنوع است

آموزش و پرورش: اخذ هزینه از والدین برای آموزش مجازی ممنوع است