مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 05:152020-10-20ورزشي

تیم شهدای زنجان، گوش شکسته هایی که حامی ندارند/ کسب رتبه سوم دور رفت


رییس هیأت کشتی استان زنجان با اشاره به این که تیم شهدای زنجان مقام سوم دور رفت را کسب کرده است، گفت: در دور رفت، تیم استان زنجان با باخت در مقابل استقلال تهران و دانشگاه آزاد اسلامی و برد قاطع در برابر تیم فرش مشهد مقام سوم دوره رفت را کسب کرد.

- عباس محمدی در گفت و گو با خبرگزاری فارس در زنجان اظهار کرد: بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشتی آزاد با حضور 9 تیم در دو گروه برگزار می شود که در آن تیم شهدای زنجان از استان حضور دارد.

رییس هیأت کشتی استان زنجان در رابطه با گروه بندی های این مسابقه گفت: زنجان در گروه (الف) با تیم های استقلال تهران، دانشگاه آزاد اسلامی و فرش مشهد هم گروه است.

وی با اشاره به این که تیم شهدای زنجان مقام سوم دور رفت را کسب کرده است، افزود: در دور رفت، تیم استان زنجان با باخت در مقابل استقلال تهران و دانشگاه آزاد اسلامی و برد قاطع در برابر تیم فرش مشهد مقام سوم این دوره را کسب کرد.

محمدی با بیان اینکه همه تیم های حضور یافته در این مسابقات هزینه های زیادی کرده اند، تصریح کرد: تیم استقلال تهران حدود 8 میلیارد، دانشگاه آزاد اسلامی حدود 4 میلیارد و حتی تیم مشهد که تیم قدرتمندی نیست هزینه های میلیاردی برای تقویت تیم کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم شهدای زنجان، گوش شکسته هایی که حامی ندارند/ کسب رتبه سوم دور رفت

تیم شهدای زنجان، گوش شکسته هایی که حامی ندارند/ کسب رتبه سوم دور رفت