مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 04:502020-10-20اجتماعي

افزایش تقاضای فرزند خواندگی در اردبیل


معاون امور اجتماعی بهزیستی استان اردبیل با اشاره به افزایش تقاضای فرزند خواندگی در استان اردبیل، گفت: خوشبختانه آمار تعداد کودکان بد سرپرست و بی سرپرست استان در مقایسه با سایر استانها کم است ولی تعداد خانواده های متقاضی برای فرزند پذیری در استان اردبیل بیشتر شده است.

- ایسنا/اردبیل معاون امور اجتماعی بهزیستی استان اردبیل با اشاره به افزایش تقاضای فرزند خواندگی در استان اردبیل، گفت: خوشبختانه آمار تعداد کودکان بد سرپرست و بی سرپرست استان در مقایسه با سایر استانها کم است ولی تعداد خانواده های متقاضی برای فرزند پذیری در استان اردبیل بیشتر شده است.

خسرو امیدوار در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: اولویت بندی برای واگذاری کودک به خانواده ها به ترتیب با زن و شوهر بدون فرزند، سپس دختران مجرد بالای 30 و زنان بدون شوهر فاقد فرزند و در نهایت با زن و شوهر فرزنددار است.

وی درخصوص شرایط واگذاری کودک به متقاضیان فرزند خواندگی گفت: اول اینکه باید 10 سال از ازدواج متقاضیانی که فرزند ندارند گذشته باشد و مدارکی مبنی بر بچه دار نشدن شان از سوی پزشک قانونی به سازمان بهزیستی ارائه کنند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان اردبیل ادامه داد: سرپرستی متقاضیان پذیرفتن فرزند، مراحل دیگری هم دارد که از جمله آن ها معرفی متقاضیان به دادگاه و صدور رأی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تقاضای فرزند خواندگی در اردبیل

افزایش تقاضای فرزند خواندگی در اردبیل