مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 03:502020-10-20سياسي

عدم تمرکز دانش آموز و معلم در تحصیل مجازی دغدغه آموزش و پرورش باشد


عضو کمیسیون بهداشت مجلس از اینکه تمرکز لازم بین دانش آموز و معلم در تحصیل مجازی وجود ندارد انتقاد کرد و گفت: فرزندان در مدارس باید و نباید های اجتماع را علاوه بر آموزش فرا می گیرند که باید آموزش و پرورش فکری برای آن کند.

- همایون سامه یح نجف آبادی نماینده کلیمیان در مجلس یازدهم در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس اظهار داشت: بچه فقط به مدرسه نمی رود که درس بخواند این در حالی است که دانش آموزان با حضور در کلاس ها ضمن یادگیری علم، مسائل تربیتی و فرهنگی را می آموزند.

وی افزود: اسم وزارت آموزش و پرورش به معنای توأمانی آموزش، پرورش، تربیت و یادگیری است و تنها نمی توان به دانش آموزان درس داد اما نسبت به  مسائل زندگی در اجتماع و برقراری ارتباط با دیگران بی تفاوت بود.

لذا این مسائل به صورت مجازی یاد داده نمی شود.

  نماینده کلیمیان در مجلس یازدهم تصریح کرد: اگر نتوانیم کلاس های حضوری را برای دانش آموزان برگزار کنیم آنها نمی توانند بایدها و نبایدها را در جامعه یاد بگیرند.

سامه یح خاطرنشان کرد: با کلاس های مجازی فقط دانش آموز کامپیوتر و تلفن همراه را روشن کرده و به شیطنت کودکی اش می پردازد و مدام حواسش به اطراف است و عملا تمرکزی بر درس ندارد و حتی معلم هم بر مسائل کلاس درسش متمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تمرکز دانش آموز و معلم در تحصیل مجازی دغدغه آموزش و پرورش باشد

عدم تمرکز دانش آموز و معلم در تحصیل مجازی دغدغه آموزش و پرورش باشد