مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 23:302020-10-19اجتماعي

کاهش 70 درصدی ثبت نام و تعطیلی برخی مراکز پیش دبستانی / چند توصیه به خانواده ها


مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه با کاهش حدود 70 درصدی آمار ثبت نام در این دوره نسبت به سال گذشته رو به رو شده ایم اظهار کرد: - مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه با کاهش حدود 70 درصدی آمار ثبت نام در این دوره نسبت به سال گذشته رو به رو شده ایم اظهار کرد: مراکز از این حیث دچار چالش جدی شده اند و مشکلات موسسان پیش دبستانی بیشتر از مدارس غیردولتی بوده است تا جایی که گزارش تعطیلی برخی مراکز پیش دبستانی به دست ما رسید.

سعید صالح در گفت وگو با ایسنا، درباره نحوه فعالیت مراکز پیش دبستانی در سطح کشور توضیحاتی ارائه و اظهار کرد: فعالیت مراکز پیش دبستانی غیردولتی به تناسب شرایط اعلامی ستاد ملی کرونا به روال گذشته است و مراکز از هر دو روش آموزش حضوری و غیرحضوری استفاده می کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه دوره پیش دبستانی یک دوره رسمی غیرالزامی اما مورد تایید و تاکید وزارت آموزش و پرورش است، طبیعی بود که به واسطه شیوع کرونا با کاهش ثبت نام ها مواجه شویم.

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه با کاهش حدود 70 درصدی آمار ثبت نام در این دوره نسبت به سال گذشته رو به رو شده ایم اظهار کرد: مردم نگران سلامتی فرزندان خود هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 70 درصدی ثبت نام و تعطیلی برخی مراکز پیش دبستانی / چند توصیه به خانواده ها

کاهش 70 درصدی ثبت نام و تعطیلی برخی مراکز پیش دبستانی / چند توصیه به خانواده ها