مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 15:452020-10-19اقتصادي

5 آبان ماه آخرین مهلت ثبت نام مشاغل خانگی در خراسان شمالی


سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی خراسان شمالی گفت: ثبت نام در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی تا پنجم آبان ماه سال جاری تمدید شده و افراد می توانند در سامانه inhb.

- ایسنا/خراسان شمالی سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی خراسان شمالی گفت: ثبت نام در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی تا پنجم آبان ماه سال جاری تمدید شده و افراد می توانند در سامانه inhb.

ir   نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

حسن خوش صفا، با بیان اینکه ثبت نام از متقاضیان راه اندازی مشاغل خانگی در خراسان شمالی همزمان با سایر استان های کشور از ششم شهریور ماه آغاز شده و تا پنجم آبان ماه ادامه دارد، گفت: علاقه مندان می توانند برای آگاهی از ظرفیت ها، شرایط و مزیت های این طرح به سامانه inhb.

ir مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی خراسان شمالی، وی افزود: سهمیه استان در نام نویسی از مشاغل خانگی حدود 500 نفر برای سال جاری بوده که تاکنون 404 نفر در این طرح نام نویسی کرده اند.

خوش صفا عنوان کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در ذیل برنامه اشتغال فراگیر و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، جهش تولید، کمک به توانمندسازی اقتصادی خانواده ها و حمایت از کسب و کارهای خرد، کوچک و خانگی در تمامی استان های کشور در حال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 آبان ماه آخرین مهلت ثبت نام مشاغل خانگی در خراسان شمالی

5 آبان ماه آخرین مهلت ثبت نام مشاغل خانگی در خراسان شمالی