مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 14:552020-10-19اقتصادي

استیضاح ابزار نظارتی مجلس اما استفاده صحیح از آن به حال مردم مفید است


سوال و استیضاح ابزار نظارتی مجلس در قبال دولتند اما استفاده صحیح از این ابزارها می تواند به زندگی مردم و معیشت آنان کمک کند.

- اقبال شاکری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره استیضاح حسن روحانی اظهار داشت: مردم در موقعیتی قرار دارند که عملکرد دولت باعث کوچک شدن سفره ها و افزایش هزینه های زندگی، تورم لجام گسیخته، افزایش ساعت به ساعت قیمت های اساسی خانوار شده و نرخ ارز هم به صورت بی محابا بالا می رود.

** مردم روزشماری می کنند تا عمر دولت به پایان برسد وی افزود: مردم هم اکنون در شرایطی هستند که از دولت فعلی بسیار بسیار ناراضی بوده و نه تنها رضایتی ندارند بلکه شاید برای اولین بار در طول تاریخ دولت ها، مردم روزشماری می کنند تا عمر این دولت به پایان برسد.

شاکری با بیان اینکه عملکرد ضعیف دولت فعلی در طول تاریخ بسیار شگفت آور است، گفت: نمایندگان مجلس نسبت به سوء مدیریت و سوء تدبیر دولت فعلی نمی توانند بی تفاوت باشند و علاوه بر اینکه تلاش می کنند ضمن رسیدگی به وضعیت زندگی و معیشت مردم و تلاش برای بهبود آن، درباره اینکه چگونه دولت را وادار به انجام وظایفش طبق قانون اساسی کنند موضوع را دنبال کرده و می کوشیم این موضوع را وجه همت خود قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استیضاح ابزار نظارتی مجلس اما استفاده صحیح از آن به حال مردم مفید است

استیضاح ابزار نظارتی مجلس اما استفاده صحیح از آن به حال مردم مفید است