مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 14:552020-10-19سياسي

وزیر جهاد کشاورزی بگوید چه اقدامی برای جلوگیری از زوال جنگل های زاگرس شده است


نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر جهاد کشاورزی فردا با حضور در کمیسیون کشاورزی در خصوص سوال های اینجانب مبنی بر علل حذف اعتبار اختصاص یافته به بیماری زوال بلوط ، - حسین گودرزی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: جنگل های بلوط زاگرس نقش بسیار مهمی در اکوسیستم منطقه داشته و از بین رفتن آنها تبعات جبران ناپذیری را به همراه دارد.

وی افزود: متاسفانه در سنوات اخیر شاهد زوال بلوط های زاگرس و از بین رفتن قسمت هایی از این ریه های طبیعی بوده ایم و به نظر می رسد اقدامی که توانسته باشد جلوی نابودی این جنگل ها را بگیرد صورت نگرفته است.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: بر همین اساس و با نظر به اهمیتی که جنگل های زاگرس دارند از وزیر جهاد کشاورزی سوال کرده ام و قرار است فردا جناب وزیر با حضور در کمیسیون کشاورزی مجلس پاسخگوی این موضوع باشد.

گودرزی عنوان کرد: وزیر جهاد کشاورزی فردا با حضور در کمیسیون کشاورزی در خصوص سوال های اینجانب مبنی بر علل حذف اعتبار اختصاص یافته به بیماری زوال بلوط ، اقدامات موثر این وزارتخانه در مهار این بیماری و  اقدامات موثر وزارتخانه در مهار 560 هزار هکتار درختان بلوط دچار بیماری استان لرستان پاسخ خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر جهاد کشاورزی بگوید چه اقدامی برای جلوگیری از زوال جنگل های زاگرس شده است

وزیر جهاد کشاورزی بگوید چه اقدامی برای جلوگیری از زوال جنگل های زاگرس شده است