مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 14:552020-10-19سياسي

الهیان: نباید با استیضاح شرایط فرار رو به جلو و عدم پاسخگویی دولت را فراهم کنیم


نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه استیضاح روحانی در شرایط فعلی ممکن است بهانه به دست برخی مسئولین بدهد که بگویند مجلس اجازه فعالیت را به قوه مجریه نداده است، - زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره استیضاح حسن روحانی اظهار داشت: کشور در شرایط جنگ اقتصادی و هجمه های بیرحمانه تحریمی علیه ملت ایران قرار داشته و دچار ناکارآمدی از درون هم شده ایم.

  ** شاهد ناکارآمدی مدیران، عدم تفکر انقلابی گری و عدم وجود مدیریت جهادی هستیم وی افزود: ما شاهد ناکارآمدی مدیران، عدم تفکر انقلابی گری و عدم وجود مدیریت جهادی هستیم و این موضوع مزید بر علت شده و پایاپای با جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران شاهد فضای مدیریتی هستیم که متاسفانه کمتر درد مردم را حس کرده و پاسخ درخوری برای مشکلات ندارد.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: در حوزه معیشت و مباحث اقتصادی، تورم و گرانی ارز، خودرو، مسکن و سایر کالاها مشکلات جدی گریبانگیر مردم شده است.

الهیان گفت: در چنین شرایطی مجلس که متشکل از عناصر انقلابی بوده و قاعدتا کارکرد ویژه آن نظارت جدی بر عملکرد دولت است تلاش دارد قطار دولت را به ریل بازگرداند زیرا دستگاه اجرایی از ریل خدمت گذاری خالصانه و مدیریت جهادی خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الهیان: نباید با استیضاح شرایط فرار رو به جلو و عدم پاسخگویی دولت را فراهم کنیم

الهیان: نباید با استیضاح شرایط فرار رو به جلو و عدم پاسخگویی دولت را فراهم کنیم