مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 12:052020-10-19ورزشي

پاسکاری مسئولان، نتیجه رکاب زنی دوچرخه سواران جنوب فارس در مطالبه بی آبی


پنج دوچرخه سوار هفته گذشته از جنوب فارس به سمت شیراز حرکت کرده و شنبه شب ود را به مرکز استان رساندند تا فریاد بی آبی مردم محروم جنوب فارس معروف به غیزانیه را به گوش مسئولان برسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، این پنج دوچرخه سوار به نمایندگی از مردم مظلوم بخش های بیرم، چاورز، خیرگو، علامرودشت صحرای باغ و فداغ، پیام بی آبی سال های طولانی این مناطق را به گوش مسئولان آبفای استان رساندند.

سید عبدالله نمازی به عنوان نماینده مردم این مناطق اظهار داشت: این پنج دوچرخه سوار از علامرودشت به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش به سمت مرکز استان حرکت کردند و شنبه شب به شیراز رسیدند تا با حضور در استانداری و آبفا خواستار رسیدگی جدی به مشکل بی آبی مردم محروم مناطق یاد شده باشند.

وی افزود: منطقه بیرم تا لامرد با جمعیتی حدود 60 هزار نفر سال هاست که با مشکل بی آبی دست و پنجه نرم می کنند وی برداشت آب جهت مصارف کشاورزی را علت کاهش سطح آب عنوان کرد و گفت: با توجه به مصرف سموم و کودهای شیمیایی و تزریق آنها به زمین، آب ان منطقه قابلیت شرب ندارد و مردم به جد با مشکل تامین آب شرب و رعایت بهداشت رو به رو هستند.

به همین دلیل است که از حدود هشت سال گذشته تاکنون با 50 مکاتبه درخواست خود را به مسئولان مختلف استانی و کشوری اعلام کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسکاری مسئولان، نتیجه رکاب زنی دوچرخه سواران جنوب فارس در مطالبه بی آبی

پاسکاری مسئولان، نتیجه رکاب زنی دوچرخه سواران جنوب فارس در مطالبه بی آبی