مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 11:002020-10-19سياسي

پیشگیری عقلانی ترین راه در حوزه آسیب های اجتماعی است


معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: پیشگیری کوتاه ترین، به صرفه ترین و عقلانی ترین راه در حوزه آسیب های اجتماعی است و باید بیشترین تمرکز و انرژی برای منابع در حوزه پیشگیری انجام شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: پیشگیری کوتاه ترین، به صرفه ترین و عقلانی ترین راه در حوزه آسیب های اجتماعی است و باید بیشترین تمرکز و انرژی برای منابع در حوزه پیشگیری انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علی زینی وند در جلسه توسعه مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد که با حضور تشکلهای حوزه مبارزه با آسیب های اجتماعی در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: پیشگیری کوتاه ترین و به صرفه ترین را در حوزه آسیب های اجتماعی است که امیدواریم سیاست گذاری های دولت در این حوزه توسعه پیدا کند.

وی گفت: در حوزه درمان نیز مراکز متعددی در استان فعالیت می کنند که به علت اینکه عملکردها در حوزه پیشگیری خوب نبوده، افرادی آسیب می بینند و راه جز نگهداری و درمان آنها وجود ندارد.

وی ادامه داد: در حوزه درمان دستگاه های دولتی نمی توانند به صورت مستقیم نقش آفرین باشند اما زمینه را برای حضور مردم و تشکل ها و فعالان این حوزه باید فراهم کنند و نهایت تسهیل گری و کمک را در این حوزه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری عقلانی ترین راه در حوزه آسیب های اجتماعی است

پیشگیری عقلانی ترین راه در حوزه آسیب های اجتماعی است