مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 11:002020-10-19اقتصادي

رسوخ قطعات ایران ساخت به صنعت خودروسازی


تامین مواد اولیه خطوط پرسی، تولید قطعات و انواع ابزار خودرو از جمله اهدافی است که یک شرکت دانش بنیان به دنبال تحقق آن بوده و در حال حاضر محصولاتی را به صنعت خودروسازی ارائه کرده است.

- تامین مواد اولیه خطوط پرسی، تولید قطعات و انواع ابزار خودرو از جمله اهدافی است که یک شرکت دانش بنیان به دنبال تحقق آن بوده و در حال حاضر محصولاتی را به صنعت خودروسازی ارائه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اصغر ربیعی، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان قالب های پیشرفته ایران خودرو، ساخت انواع پنل گیج، ساخت انواع ماشین آلات و انجام پروژه های خدماتی، ارائه خدمات مربوط به قالب و پنل گیج، تولید قطعات پروگرسیو، مجموعه سازی و برش ورق به صورت کویل را از محصولات این شرکت دانست و گفت: شرکت ما علاوه بر برخورداری از توانمندی طراحی و ساخت قالب های فلزی خودرو در سایزهای G5.

G4.

G3.

G2 و نیز طراحی و ساخت قالب های پلاستیک و قالب های ریخته گری، از امتیاز ویژه ای در ساخت قالب های پروگرسیو برخوردار است که خودروسازان جهانی برای تولید انبوه قطعات از آن بهره می برند.

وی ادامه داد: با استفاده از این ویژگی، تمام مراحل تولید قطعه، داخل یک قالب و به صورت پیوسته انجام می شود که سرعت تولید قطعه در مقایسه با قالب های کلاسیک بسیار بالاتر، کیفیت آن مناسب تر، قابلیت تکرارپذیری بیشتر و قی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسوخ قطعات ایران ساخت به صنعت خودروسازی

رسوخ قطعات ایران ساخت به صنعت خودروسازی