مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 10:502020-10-19سياسي

داستان ناتمام گذر بلاتکلیف آقانجفی


رییس شورای شهر اصفهان به تازگی نسبت به مصوبه اخیر شورای عالی شهرسازی و معماری در خصوص گذر آقانجفی انتقاد کرده و گفته: «مردم ساکن در گذر آقا نورالله نجفی سال هاست با گردوخاک زندگی می کنند و این نامه مشکلات زیادی را در شهر اصفهان ایجاد خواهد کرد.

- ایسنا/اصفهان رییس شورای شهر اصفهان به تازگی نسبت به مصوبه اخیر شورای عالی شهرسازی و معماری در خصوص گذر آقانجفی انتقاد کرده و گفته: مردم ساکن در گذر آقا نورالله نجفی سال هاست با گردوخاک زندگی می کنند و این نامه مشکلات زیادی را در شهر اصفهان ایجاد خواهد کرد.

دو تن از ساکنان آن محله اما به ایسنا می گویند این حرف های رییس شورای شهر است که برای ما مشکل ایجاد می کند، نه نامه شورای عالی که شهرداری را مکلف کرده بعد از 12 سال بی توجهی، بساط نابسامانی ها را جمع کند.

آبان ماه 1398 شیرین طغیانی، رییس وقت کمیسیون معماری شورای شهر اصفهان با اشاره به احداث گذر آقانجفی به ایسنا گفته بود: همه کسانی که در کمیسیون ماده 5، میراث فرهنگی و .

پای برگه ها را امضا کرده اند باید پاسخگو باشند.

و اکنون که شورای عالی معماری و شهرسازی، با صدور نامه ای تکلیف این گذر را روشن کرده، علیرضا نصر اصفهانی، رییس شورای شهر اصفهان از این شورا خواسته پاسخگو باشد که چرا بدون حضور مسئولان استان اصفهان چنین تصمیمی را گرفته است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان ناتمام گذر بلاتکلیف آقانجفی

داستان ناتمام گذر بلاتکلیف آقانجفی