مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 10:452020-10-19ورزشي

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان فردا معرفی می شود


مدیر امور قهرمانی باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان گفت: با بررسی های انجام شده و مذکراتی که داشتیم فردا سرمربی جدید تیم فوتبال سپاهان معرفی و پس از آن تمرینات تیم بلافاصله آغاز می شود.

- ایسنا/اصفهان مدیر امور قهرمانی باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان گفت: با بررسی های انجام شده و مذکراتی که داشتیم فردا سرمربی جدید تیم فوتبال سپاهان معرفی و پس از آن تمرینات تیم بلافاصله آغاز می شود.

بهارک حقانی فر در گفت و گو با ایسنا، در ارتباط با آخرین وضعیت تیم فوتبال بانوان سپاهان، اظهار کرد: پس از بررسی و مذاکراتی که داشتیم، فردا قرارداد سرمربی جدید تیم فوتبال بانوان رسمی شده و از طریق سایت رسمی باشگاه اعلام خواهد شد، وی یکی از مربیان خوب و با تجربه فوتبال بانوان است که هدایت تیم های مختلفی را در رده های باشگاهی و ملی بر عهده داشته، که امیدواریم با حضور سرمربی جدید در سپاهان بتوانیم عملکرد خوبی داشته و در پایان فصل جایگاه مناسبی کسب کنیم.

وی افزود: در مورد اسامی بازیکنان و لیست ورودی و خروجی تیم نیز پس از معرفی رسمی سرمربی، لیست اعلام می شود.

حقانی فر در خصوص تمرینات تیم فوتبال بانوان سپاهان، اظهار کرد: با توجه به اینکه شرایط تیم مشخص نبود و مجوز ستاد کرونا را نداشتیم و مشخص نبودن برنامه فصل لیگ برتر، تیم تمرین نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان فردا معرفی می شود

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان فردا معرفی می شود