مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 10:402020-10-19اجتماعي

کرونا و تعطیلی اماکن ورزشی آمار ورزشکاران بیمه شده کرمانشاه را کاهش داد


رییس اداره ورزش و جوانان کرمانشاه گفت: «کرونا» و تعطیلی اماکن ورزشی، تعداد بیمه شدگان ورزش کرمانشاه را کاهش داده نه تعداد ورزشکاران را و این چون سراسری است؛ - مصطفی باباملکی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص برنامه های تربیت بدنی، اظهار داشت: در این هفته همایش پیاده روی و غبارروبی مزار شهدا با همراهی تعدادی از هیأت های ورزشی از میدان کوهنورد طاق بستان به سمت مزار شهدای گمنام برگزار شد.

وی ادامه داد: چهارشنبه، 30 مهرماه به مناسبت ادغام هفته تربیت بدنی و ناجا، با همکاری بخشدار کوزران، از پرسنل نیروی انتظامی شهرستان کوزران که در برگزاری جشنواره های بومی محلی یاری رسان اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه بودند به صورت حضوری تقدیر و تشکر به عمل خواهد آمد.

به گفته رییس اداره ورزش و جوانان کرمانشاه، پویش بزرگ مجمع جوانان کرمانشاه با عنوان جوانان پیشرو اهدای خون در تاریخ 26 و 28ام مهرماه در شهرستان کرمانشاه و همچنین در 27ام مهرماه در شهرستان جوانرود، 29ام مهرماه در شهرستان سرپل ذهاب و 30ام مهرماه در شهرستان کنگاور برگزار شده یا در حال برگزاری است.

وی به برگزاری همایش دوچرخه سواری اشاره و بیان کرد: در روز دوچرخه سواری به مناسبت کمک به بیماران زمینه ای با در دست داشتن شعارهایی در راستای ترغیب شهروندان به رعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا و تعطیلی اماکن ورزشی آمار ورزشکاران بیمه شده کرمانشاه را کاهش داد

کرونا و تعطیلی اماکن ورزشی آمار ورزشکاران بیمه شده کرمانشاه را کاهش داد