مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 09:552020-10-19اجتماعي

نظارت شبانه روزی محیط زیست بر عملکرد کارخانه سیمان تهران


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره آلایندگی کارخانه سیمان تهران گفت: محیط زیست به طور مستمر بر عملکرد این کارخانه نظارت خواهد داشت.

- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره آلایندگی کارخانه سیمان تهران گفت: محیط زیست به طور مستمر بر عملکرد این کارخانه نظارت خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سعید محمودی در حاشیه مراسم افتتاح و بهره برداری از سیستم فیلتراسیون خط 6 کارخانه سیمان تهران که پیش از ظهر امروز با حضور حسین توکلی کجانی - معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری - با اشاره به اینکه کارخانه سیمان تهران از واحدهای تولیدی قدیمی کشور است که در سال های گذشته مشکلاتی از بابت ایجاد آلودگی داشته است، اظهارکرد: در زمان جانمایی و ارزیابی این مکان برای احداث کارخانه جمعیت انسانی مانند امروز در اطرافش نبود و امروز تراکم جمعیت در اطراف این واحد بیشتر شده است و این موضوع وظیفه مسئولان این کارخانه را برای حفظ سلامت مردم این منطقه بیشتر می کند.

وی با بیان اینکه حفظ سلامت ساکنان همجوار این واحد بزرگ تولیدی اولویت دارد و وظیفه ماست، اظهارکرد: انتظار داریم مسئولان این واحد تولیدی نهایت دقت را در کنترل آلودگی خطوط به کار گیرند و محیط زیست نیز به طور مستمر بر عملکرد این کارخانه نظارت خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت شبانه روزی محیط زیست بر عملکرد کارخانه سیمان تهران

نظارت شبانه روزی محیط زیست بر عملکرد کارخانه سیمان تهران