مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 09:102020-10-19سياسي

زدن ماسک یک تکلیف شرعی است


ایسنا/زنجان فرماندار ابهر گفت: زدن ماسک یک تکلیف شرعی است.

وجیه الله نوروزی ظهر امروز (28 مهرماه) در جلسه ستاد کرونای شهرستان ابهر که به میزبانی شهرداری هیدج برگزار شد، با اشاره به افزایش شیوع کرونا، عنوان کرد: همه ما در برهه کنونی که با افزایش شیوع این بیماری مواجه هستیم، وظیفه داریم تکالیف خود را در برابر آن درست انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی یک تکلیف شرعی به شمار می رود چون حقوق دیگران مطرح است، ادامه داد: کسانیکه به رعایت پروتکل های بهداشتی پایبند نیستند، در واقع به حقوق دیگران تجاوز می کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه در ایام کرونا خوشبختانه اقدامات خوبی در حوزه تولید مواد ضدعفونی و ماسک در استان صورت گرفت به طوریکه روزانه 700 هزار ماسک در زنجان تولید می شود، افزود: در همین راستا، یک واحد تولید ماسک نیز در شهرک صنعتی هیدج راه اندازی خواهد شد.

فرماندار ابهر با تاکید بر این موضوع که هیچ بهانه ای برای نزدن ماسک وجود ندارد، تصریح کرد: در حال حاضر ماسک به وفور و با قیمت 1000 الی 1300 در مراکز تعریف شده توزیع می شود.

وی با بیان اینکه برای همه امور و مراسم پروتکل مشخص تعریف شده است، ادامه داد: استفاده از ماسک بهترین سلاح پیشگیری از این بیماری منحوس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زدن ماسک یک تکلیف شرعی است

زدن ماسک یک تکلیف شرعی است