مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 07:102020-10-19دانش

مبالغ وام های دانشجویی وزارت علوم اعلام شد/دانشجویان واجد شرایط دریافت وام


صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم مبالغ و دانشجویان واجد شرایط دریافت انواع وام های دانشجویی اعم از تحصیلی، ضروری، مسکن، شهریه و وام ویژه دکتری را اعلام کرد.

- صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم مبالغ و دانشجویان واجد شرایط دریافت انواع وام های دانشجویی اعم از تحصیلی، ضروری، مسکن، شهریه و وام ویژه دکتری را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس اعلام صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم مبالغ وام های دانشجویی در نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 در پنج دسته وام های تحصیلی، ضروری، ویژه دکتری، مسکن و شهریه اعلام شد.

بر این اساس دانشجویان همه مقاطع تحصیلی برای هر نیمسال تحصیلی می توانند یک میلیون و 500 تا دو میلیون تومان وام تحصیلی دریافت کنند.

همچنین حداکثر سقف وام ضروری در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد ناپیوسته وام ضروری 6 میلیون تومان و برای مقاطع کارشناسی پیوسته و دکتری تخصصی ناپیوسته غیربورسیه حداکثر تا سقف هشت میلیون تومان و همچنین برای مقاطع کارشناسی ارشد پیوسته، دکتری پیوسته و دکتری حرفه ای حداکثر تا سقف 10 میلیون تومان تعیین شده است.

دانشجویان برتر، نمونه کشوری و مبتکر تا سقف سه میلیون، دانشجویانی که از حوادث و بلایای طبیعی آسیب دیدند تا سقف سه میلیون، دانشجویان قهرمان ورزشی تا سقف دو میلیون می توانند وام ض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبالغ وام های دانشجویی وزارت علوم اعلام شد/دانشجویان واجد شرایط دریافت وام

مبالغ وام های دانشجویی وزارت علوم اعلام شد/دانشجویان واجد شرایط دریافت وام