مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 07:052020-10-19اقتصادي

قطع سهمیه و جزای نقدی؛ جریمه شرکت تولید کننده مواد پلی اتیلن در زنجان


سرپرست اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات از صدور جریمه 437 میلیارد ریالی برای شرکت متخلف تولید کننده انواع پلی اتیلن در زنجان خبر داد.

- سرپرست اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات از صدور جریمه 437 میلیارد ریالی برای شرکت متخلف تولید کننده انواع پلی اتیلن در زنجان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، محسن عسکری در این رابطه اظهار کرد: پرونده شرکت متخلف به دلیل عرضه خارج از شبکه بر اساس گزارش کارشناسی در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی ابهر تشکیل و تحقیقات تخصصی انجام شد.

سرپرست اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات تصریح کرد: با بررسی انجام شده و بر اساس گزارشات کارشناسی، تخلف شرکت محرز و شعبه رسیدگی کننده حکم به قطع سهمیه مواد اولیه پتروشیمی به مدت سه ماه و پرداخت 437 میلیارد ریال جریمه نقدی برای مدیرعامل این شرکت صادر کرد.

همچنین مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان نیز از جریمه دو میلیارد و 966 میلیون ریالی برای قاچاق شیرخشک خبر داد.

حیدر میرزایی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان در این رابطه اظهار کرد: مأمورین انتظامی مستقر در ایست و بازرسی کوله سنگی شهرستان زاهدان در حین کنترل ترددها به یک دستگاه خودروی کامیون باری مشکوک و در بازرسی به عمل آمده م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع سهمیه و جزای نقدی؛ جریمه شرکت تولید کننده مواد پلی اتیلن در زنجان

قطع سهمیه و جزای نقدی؛ جریمه شرکت تولید کننده مواد پلی اتیلن در زنجان