مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 21:152020-10-18اجتماعي

راه اندازی 11 پارکینگ موتورسیکلت در هسته مرکزی شهر قم


معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: 11 پارکینگ موتورسیکلت در هسته مرکزی شهر قم راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، عباس ذاکریان با توجه به نیاز ساماندهی موتورسیکلت ها در مرکز شهر، اظهار کرد: بعد از آرام سازی هسته مرکزی شهر و اجرای محدودیت های ترافیکی یکی از چالش های شهروندان پارک موتورسیکلت ها در پیاده روها و اطراف خیابان ها است.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم مطالبه شورای اسلامی شهر و مردم برای ساخت پارکینگ در هسته مرکزی شهر را نقطه آغاز نهضت ساخت پارکینگ در سال 99 دانست و افزود: با توجه به اختصاص دوباره بودجه دو سال گذشته برای ساخت پارکینگ این طرح با اولویت ساخت پارکینگ موتورسیکلت آغاز شد.

ذاکریان اظهار کرد: چهارراه بازار کوچه وحدت، چهارراه بازار، جنب پاساژ شمس العماره، جنب پاساژ الزهرا، تقاطع انقلاب و عمار یاسر، انتهای پارکینگ شرقی تعدادی از پارکینگ های مشخص شده است.

وی ادامه داد: مقابل صحن حضرت فاطمه(س)، کنار پل علیخانی مقابل دادسرا، مقابل دادگستری، مقابل پاساژ قدس ،کوچه دوم خیابان 19 دی نیز برای پارک موتورسیکلت ها آماده شده است.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم با تأکید بر پارک موتورسیکلت در محدوده های مشخص شده، بیان کرد: در صورت عدم رعایت ممنوعیت پارک در پیاده روها و خیابان ها، موتورسیکلت توقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 11 پارکینگ موتورسیکلت در هسته مرکزی شهر قم

راه اندازی 11 پارکینگ موتورسیکلت در هسته مرکزی شهر قم