مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 21:152020-10-18بين الملل

تظاهرات مردم مناطق مختلف بحرین در مخالفت با توافق سازش با تل آویو


مردم مناطق مختلف بحرین امشب در مخالفت با سفر هیات آمریکایی-صهیونیستی به کشورشان برای اعلام رسمی روابط منامه-تل آویو تظاهرات کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مناطق مختلف بحرین شامگاه امروز به دنبال سفر یک هیات صهیونیستی به کشورشان و اعلام رسمی عادی سازی روابط میان منامه و تل آویو شاهد برپایی تظاهرات مردمی بود.

مردم در شهرها و روستاهای مختلف بحرین در اعتراض به توافق سازش رژیم آل خلیفه با رژیم اشغالگر صهیونیستی به خیابان ها آمدند اگرچه به دلیل ایجاد خفقان و سرکوبگری شدیدی که حکومت بحرین پس از اعتراضات گسترده سال در این کشور اعمال کرده است هر گونه تظاهرات معمولا با جمعیت کم تری برگزار می شود.

  جمعیت الوفاق بحرین هم از سازمان ملل خواست زمینه ابراز عقیده مردم این کشور درباره سازش را فراهم کند و در ادامه اعلام کرد، اگر ابزار سرکوب نبود 95 درصد بحرینی ها مخالفت خود با عادی سازی روابط را بیان می کردند.

هواپیمای حامل وزیر خزانه داری یی و صهیونیستی ظهر امروز یکشنبه وارد فرودگاه منامه شد.

عبداللطیف بن راشد الزیانی وزیر خارجه بحرین در مراسم استقبال از این هیأت، این رخداد را بی سابقه خواند و مدعی شد که توافق سازش در راستای حفظ حقوق مردم کشورهای غرب آسیاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات مردم مناطق مختلف بحرین در مخالفت با توافق سازش با تل آویو

تظاهرات مردم مناطق مختلف بحرین در مخالفت با توافق سازش با تل آویو