مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 19:452020-10-18سياسي

ظرفیت های شهرستان باید مدیریت شوند


رشد یک شهرستان بستگی به مدیرانش دارد و باید ظرفیت ها را مدیریت کرد، همیشه نمی شود به گذشته افتخار کرد گذشته یک تجربه خوب است تا شهر را خوب مدیریت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بافت، محمد محمد زاده در جلسه شورای اداری شهرستان  اظهار داشت: صلح امام حسن (ع) شرایط ویژه ای داشت و شرایط جامعه ایران اصلاً شرایط صلح نیست؛  شرایط ما این گونه نیست، نظام اسلامی نیرو دارد، در اوج قدرت و اقتدار هستیم و کشور ایران در منطقه دست برتر را دارد.

امام جمعه بافت تصریح کرد: بخشی از شرایط اقتصادی امروز کشورمان به خاطر مدیریت های غلط است و نگاه ما باید به داخل باشد و تا زمانی نگاه ما به انتخابات قرمز است و نماز جمعه برگزار نمی شود.

کشف 4 تن مواد مخدر طی 7 ماه اول امسال محمود بیدشکی فرمانده انتظامی شهرستان بافت بیان داشت: امنیت 30 درصد بر عهده نیروی انتظامی و امنیتی است و 70 درصد بر عهده سایر دستگاه هاست و نیروی انتظامی کم کاری سایر دستگاه ها را در بخش امنیت جبران می کند.

وی گفت: نباید بستر جرم و کانون آن مهیا باشد.

هر جا بستر جرم مهیا باشد یک سری مشکلات خاص خود را آن منطقه دارد.

بیدشکی خاطرنشان کرد: در یکی از شهرک های نوپا زیرساخت روشنایی و جاده به خوبی انجام نشد که در این شرایط بستر جرم به طورجدی صورت می گیرد؛ حفظ امنیت بر عهده نیروی انتظامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های شهرستان باید مدیریت شوند

ظرفیت های شهرستان باید مدیریت شوند