مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 12:552020-10-18اقتصادي

اعطای تسهیلات قرض الحسنه برای سوادآموزی در جامعه روستایی


مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها استانداری سمنان از اعطای تسهیلات قرض الحسنه 5 میلیون تومانی به افرادی خبر داد که روستاییان کم سواد و بی سواد این استان را به سوادآموزی ترغیب کنند.

- مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها استانداری سمنان خبرداد: اعطای تسهیلات قرض الحسنه برای سوادآموزی در جامعه روستایی ایسنا/سمنان مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها استانداری سمنان از اعطای تسهیلات قرض الحسنه 5 میلیون تومانی به افرادی خبر داد که روستاییان کم سواد و بی سواد این استان را به سوادآموزی ترغیب کنند.

مهدی صمیمیان 27مهرماه در آیین تفاهمنامه استانداری با آموزش و پرورش استان اظهار کرد: 400 فقره تسهیلات تشویقی تا سقف 5 میلیون تومان با هدف ترغیب افراد بی سواد و کم سواد به سوادآموزی در استان سمنان پیش بینی شده است.

وی از تلاش برای اجرای طرحی برای افزایس سطح سواد در جامعه روستایی استان خبر داد و اضافه کرد: در راستای پیشبرد اهداف این طرح از سوی دفتر روستایی و شوراها استانداری سمنان ، 400 فقره تسهیلات تشویقی تا سقف 5 میلیون تومان به منظور ترغیب روستاییان و افراد کم سواد و بی سواد در روستاها برای امر سواد آموزی در نظر گرفته شده است.

صمیمیان با بیان اینکه بر اساس آخرین سرشماری ها، بالغ بر 20 درصد جمعیت استان را روستاییان تشکیل می دهد ادامه داد: ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات قرض الحسنه برای سوادآموزی در جامعه روستایی

اعطای تسهیلات قرض الحسنه برای سوادآموزی در جامعه روستایی