مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 12:052020-10-18فناوري

تبلت دانش آموزی تا چند ماه دیگر تولید می شود


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سنجش زیرساخت اینترنت کشور توسط شبکه شاد به عنوان اصلی ترین شبکه ای که تاکنون این کار را انجام داده است و تولید تبلت دانش آموزی تا چند ماه دیگر خبر داد.

- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سنجش زیرساخت اینترنت کشور توسط شبکه شاد به عنوان اصلی ترین شبکه ای که تاکنون این کار را انجام داده است و تولید تبلت دانش آموزی تا چند ماه دیگر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، صبح امروز محمدجوادآذری جهرمی در هشتمین برنامه از سلسله برنامه های گفت و گو بر محور تحول و بهبود یادگیری که با حضور وزیر آموزش و پرورش، 31 مدیرکل استانی و بیش از 750 رییس اداره آموزش و پرورش سراسر کشور که به صورت ویدئوکنفرانس و در بستر شبکه شاد برگزار شد، پس از استماع سخنان تعدادی از مدیران کل و با تبریک حلول ماه ربیع الاول، اظهار کرد: بر اثر شیوع کرونا، شرایطی در دنیا پیش آمد و سبک های زندگی به شدت تحت تاثیر قرار گرفت.

وی افزود: یکی از حوزه هایی که تحت تاثیر قرار گرفت بخش آموزش کشورها است که بسیاری از کشورها آمادگی لازم را برای مواجهه با این پدیده را نداشتند.

آموزش و پرورش تلاش های زیاد و ارزشمندی را در چند ماهه اخیر انجام داد و در استمرار آموزش دانش آموزان شاهد مجاهدت همه کادر آموزش و پرورش کشور بودیم و در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلت دانش آموزی تا چند ماه دیگر تولید می شود

تبلت دانش آموزی تا چند ماه دیگر تولید می شود