مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 11:302020-10-18فناوري

سبقت بازی سازهای ایرانی از کرونا/ برخی از بازی های آنلاین داخلی پرطرفدارتر از مشابه خارجی خود هستند


بازی های رایانه ای در سال 1398 و نیز در دوران شیوع ویروس کرونا رونق گرفته و افق های تازه ای پیش روی طراحان بازی های رایانه ای، عرضه کنندگان ابزارهای بازی قرار داده است.

- پرداخته است که بخش های مهم آن در ادامه می آید.

بنیاد ملی بازی های رایانه ای از سال 1385 صاحب اساسنامه شده و از دو سال بعد از آن هم فعالیتش را آغاز کرده است.

یکی از مهم ترین اهداف بنیاد، پیمایش و تحلیل داده های آماری است برای این که تصویر روشنی از صنعت بازی های رایانه ای ارائه شود.

آخرین پیمایش بنیاد ملی بازی های رایانه ای در سال 1398 با مطالعه بیش از 9200 خانوار و مصاحبه با 3000 کاربر بازی های یارانه ای انجام شده است.

محمدرضا صیدی سرپرست تجزیه و تحلیل آماری بنیاد، توضیح داده که پیمایش نمای باز محدود به شهر تهران نبوده ولی به دلیل شیوع ویروس چه تاثیری بر صنعت بازی های رایانه ای داشته است.

مهم ترین نتایج نمای باز چه بود؟ به طور خلاصه مهم ترین نکاتی که از پیمایش بازی های رایانه ای به دست آمده این است که این صنعت در ایران رو به رشد است، جمعیت قابل توجهی به بازی های رایانه ای روی آورده اند و این تعداد در دوران شیوع ویروس کرونا و قرنطینه خانگی بیشتر هم شد.

همچنین از مهم ترین نتایج این پیمایش رسیدن به این نکته بود که مردم ما در کنار استفاده از گوشی تلفن همراه و کمی هم تبلت و را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبقت بازی سازهای ایرانی از کرونا/ برخی از بازی های آنلاین داخلی پرطرفدارتر از مشابه خارجی خود هستند

سبقت بازی سازهای ایرانی از کرونا/ برخی از بازی های آنلاین داخلی پرطرفدارتر از مشابه خارجی خود هستند