مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 09:352020-10-18سياسي

حیرت شورای شهر اصفهان از نامه شورای عالی شهرسازی درباره گذر آقانجفی


اخیراً شورای عالی معماری و شهرسازی کشور در خصوص گذر آقا نورالله نجفی نامه ای فرستاده که با توجه به جلسه ای که با حضور مسؤولان استان و شهر اصفهان برگزار شد حیرت انگیز بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا نصراصفهانی صبح امروز در نطق پیش از دستور خود در صد و چهل و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک حلول ماه ربیع الاول، اظهار کرد: امید دارم با ورود به ماه ربیع الاول پس از سپری کردن دو ماه محرم و صفر بتوانیم از این ماه که مصادف با آغاز امامت زمان(عج) نیز است، نهایت بهره را ببریم.

بیمارستان ها امکان پذیرش بیمار جدید ندارند رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه در رابطه با شیوع ویروس و پرداختن به خودمراقبتی خود و خانواده مان است.

وی با اشاره به ورود به ماه ربیع الاول و برگزاری جشن ها و مراسمات در خانواده ها، گفت: این مسأله می تواند نگران کننده باشد، اما امید داریم همه شهروندان سلامت خود و دیگران را مدنظر قرار دهند و حتی الامکان از تجمع های خطرآفرین پرهیز کنند.

نصراصفهانی در ادامه با اشاره به آثار تاریخی اصفهان تأکید کرد: همه مسؤولان در شهر و استان اصفهان در تلاش هستند به امور مختلفی که جزو سرمایه های ارزشمند و گران سنگ اصفهان است و  یک تاریخ و تمدن پشت آن قرار دارد توجه کنند و اجازه ندهند به داشته های گذشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیرت شورای شهر اصفهان از نامه شورای عالی شهرسازی درباره گذر آقانجفی

حیرت شورای شهر اصفهان از نامه شورای عالی شهرسازی درباره گذر آقانجفی