مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 04:002020-10-18سياسي

چرا درگیری آذربایجان و ارمنستان بر سر قره باغ طولانی شد؟ 


سفیر سابق کشورمان در جمهوری آذربایجان ضمن تشریح دلایل ادامه یافتن درگیری ها میان ارمنستان و آذربایجان تاکید کرد: به نظر می رسد اسراییل یکی از عوامل تحریک کننده درگیری و آتش افروز معرکه است.

- سفیر سابق کشورمان در جمهوری آذربایجان ضمن تشریح دلایل ادامه یافتن درگیری ها میان ارمنستان و آذربایجان تاکید کرد: به نظر می رسد اسراییل یکی از عوامل تحریک کننده درگیری و آتش افروز معرکه است.

  محسن پاک آیین در گفت وگو با ایسنا در ارزیابی خود از درگیری های آذربایجان و ارمنستان بر سر مناقشه قره باغ گفت : طولانی شدن این دوره از درگیری بین آذربایجان و ارمنستان چند دلیل دارد؛ یکی مطالبات داخلی مردم آذربایجان از دولت است که افزایش یافته و برای آزادی قره باغ مسئولین و ارتش از طرف مردم تحت فشار هستند که پس از 25 سال اراضی آنها آزاد نشده و 7 شهر در اشغال ارمنستان است، که در این مورد دولت وزیر دفاع و خارجه را تغییر داد و بعد هم این حرکت نظامی را انجام داد.

وی افزود: مساله دیگر نارضایتی روسیه و پوتین از پاشینیان نخست وزیر جدید ارمنستان است که رویکرد غربی و ضد روسی داشته و در این مسیر اقدامات تندی را علیه عوامل سابق از جمله رییس جمهور سابق در ارمنستان انجام داده که از دوستان پوتین بوده و همین مساله باعث شده روسیه مثل قبل دخالت نکند، شاید هم آذربای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا درگیری آذربایجان و ارمنستان بر سر قره باغ طولانی شد؟ 

چرا درگیری آذربایجان و ارمنستان بر سر قره باغ طولانی شد؟