مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مهر 1399 ساعت 14:352020-10-17اقتصادي

واکنش ادامه دار مسؤولان به اعتراض مردم/ تأمین اعتبار 8 میلیاردی برای جاده چادگان


مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان پس از انتشار محتوای رسانه ای تولید شده درباره تلفات جانی چهاربانده نشدن محور چادگان به اصفهان و همچنین ایجاد کمپین مردمی در سامانه فارس من، - در فضای مجازی به جزییات اجرای این مطالبه پاسخ داد.

علیرضا قاری قرآن درباره این موضوع نوشت: این جاده با مشارکت شهرداری چادگان و سازمان عمران زاینده رود از سنوات قبل در حال ساخت است که متأسفانه مدتی متوقف مانده بود و امسال بخشی از آن به شرح ذیل راه اندازی شد؛ اما تکمیل کل آن نیازمند اعتبار بالایی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان افزوده است: محور چادگان به اصفهان به طول 32 کیلومتر که 11 کیلومتر آن در سنوات گذشته بهره برداری شده است و 2.

5 کیلومتر آن در حال حاضر روکش آسفالت شده است که مبلغ 3 میلیارد و دویست میلیون تومان تابلوها و علائم ایمنی در دو روز گذشته نصب شده اند و خط کشی آن نیز روز دوشنبه انجام خواهد شد و می توان آن را مورد بهره برداری قرار داد.

وی ادامه داده است: البته نیوجرسی های آن هم در قالب قرارداد با پیمانکار است که در حین بازگشایی و بهره برداری باید بین دو محور نصب شود.

قاری قرآن درباره مطالبه اصلی مردم برای تکمیل 5000 متر از این جاده اظهار داشت: در حوزه چادگان 5 کیلومتر دیگر باقی مانده است که در حال حاضر عملیات آن تا اجرای سابگرید و تکمیل اب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ادامه دار مسؤولان به اعتراض مردم/ تأمین اعتبار 8 میلیاردی برای جاده چادگان

واکنش ادامه دار مسؤولان به اعتراض مردم/ تأمین اعتبار 8 میلیاردی برای جاده چادگان