مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مهر 1399 ساعت 11:352020-10-17سياسي

همه واکنش ها به توهین به رییس جمهور


اظهارنظرهای تند و حتی خشونت آمیز علیه حسن روحانی در پی اظهاراتش در جلسه چهارشنبه هیئت دولت در خصوص صلح با انتقادهای گسترده جناح های مختلف سیاسی همراه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ واکنش های چهره های سیاسی به اهانت به رییس جمهور در پی می آید: سوال محمد مهاجری از دلواپسان محمد مهاجری روزنامه نگار اصولگرا در توییترش نوشت: وقتی امام مجتبی(ع) صلح با معاویه را امضا کرد، عده ای ایشان را با لفظ "خوارکننده مسلمانان"خطاب کردند.

اگر دلواپس های امروز،آن روز بودند،جز این با امام،رفتار می کردند؟ همچنین اگر دلواپس های امروز خراسان،در زمان امام رضا (ع) بودند، با آن حضرت به خاطر ولایتعهدی مامون چه می کردند؟ *** فعالان اصولگرا: هیات رییسه مجلس با بی اخلاقی ها برخورد کند ناصر ایمانی، فعال سیاسی اصولگرا در این باره به ایرناپلاس گفت: برخی از نمایندگان مجلس یازدهم گمان می کنند که به کار بردن ادبیات تند و الفاظ رادیکال باعث مطرح شدن آنها در افکار عمومی، رسانه ها و حوزه انتخابیه خود می شود.

به طور مثل در انتخابات دوره آینده مجلس، مردم بگویند چه نماینده فهیمی است! در حالی که این ادبیات تند، سطح تنش میان قوای کشور را بالا می برد و نه تنها مشکلی را حل نمی کند، بلکه به مشکلات کشور هم می افزاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه واکنش ها به توهین به رییس جمهور

همه واکنش ها به توهین به رییس جمهور