مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مهر 1399 ساعت 07:552020-10-17سياسي

پلمب تاکنون 84 واحد متخلف در یزد


فرماندار یزد با اشاره به نظارت مستمر 65 تیم بازرسی از صنوف و دستگاه های خدماتی در رابطه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، از پلمب تاکنون 84 واحد متخلف و نیز تعدادی خانه مسافر غیرمجاز و کمپ کویرنوردی خبر داد.

- ایسنا/یزد فرماندار یزد با اشاره به نظارت مستمر 65 تیم بازرسی از صنوف و دستگاه های خدماتی در رابطه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، از پلمب تاکنون 84 واحد متخلف و نیز تعدادی خانه مسافر غیرمجاز و کمپ کویرنوردی خبر داد.

سیدمحمد رستگاری در حاشیه بازدید از تعدادی از صنوف شهر یزد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن تقدیر از مدیران دستگاهای خدماتی و مالکان واحدهای صنفی که در محل کار از ماسک استفاده کرده و پروتکل های بهداشتی را رعایت می کردند، اظهار کرد: تمام تلاش ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در شهرستان برای حفظ سلامتی شهروندان است و اگر کسی با سهل انگاری سلامتی خود و جامعه را به خطر بیندازد، با او برخورد قانونی خواهد شد.

وی در همین راستا از همه کسانی که بدون ماسک در اماکن عمومی ظاهر می شوند خواست تا موضوع کرونا را جدی بگیرند و به خواست عمومی مردم احترام بگذارند.

فرماندار از پلمپ واحدهای صنفی متخلف در صورت رعایت نکردن پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی خبر داد و تصریح کرد: در تصمیمات اتخاذ شده در جلسه ستاد مدیریت و مبارز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب تاکنون 84 واحد متخلف در یزد

پلمب تاکنون 84 واحد متخلف در یزد