مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مهر 1399 ساعت 07:202020-10-17سياسي

محور انتخابات 1400 چه خواهد بود؟


یک عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری با بیان اینکه انتخابات سال آینده بیش از آنکه شخص محور باشد یک انتخابات برنامه محور است، گفت: مردم مشکلات جدی و اساسی در حوزه معیشت دارند.

- جریان های سیاسی که برنامه های عملیاتی برای مدیریت و حل مشکلات کشور و مردم دارند در انتخابات سال آینده موفق می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری گفت: جریان های سیاسی که برنامه های عملیاتی برای مدیریت و حل مشکلات کشور دارند در انتخابات سال آینده موفق می شوند.

داریوش قنبری روز شنبه با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری سال آینده تحت تاثیر مسائل خاصی قرار گرفته است، گفت: یکی از مسائلی که بر انتخابات سال آینده سایه افکنده، مشارکت پایین در انتخابات مجلس یازدهم بود و این باعث سردی فضای انتخابات شده است.

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری اظهار داشت: در دوره های گذشته معمولا قبل از انتخابات، احزاب و تشکل ها تدارکاتی در راستای انتخابات می دیدند و جلساتی را برگزار می کردند، اما در شرایط کنونی در سطح نخبگان و جریانات سیاسی تحرک خاصی در این زمینه دیده نمی شود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به برنامه جریانات اصلاح طلب برای انتخابات آتی ریاست جمهوری گفت: شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان که یک تشکل وحدت بخش بود که احزاب م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور انتخابات 1400 چه خواهد بود؟

محور انتخابات 1400 چه خواهد بود؟