مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 مهر 1399 ساعت 16:352020-10-16سياسي

اعتماد به آمریکا و اروپا بی فایده است


امام جمعه سلطانیه با تاکید بر اینکه علاج همه مشکلات تکیه به توانایی های داخلی است هر چند که ایجاد کننده مشکلات دشمنان خارجی باشند، گفت: اعتماد به آمریکا و اروپا بی فایده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان امروز حجت الاسلام عمران حسینی نسب امام جمعه سلطانیه، عصر امروز در جمع مردم روستای خیرآباد، با تسلیت رحلت پیامبر اسلام(ص) و شهادت امام حسن و امام رضا (ع) به مسئله صلح امام حسن مجتبی (ع) اشاره و اظهار کرد: صلح امام حسن(ع) یکی از مسائل پیچیده تاریخ است.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه از مسئله صلح امام حسن(ع) هم در آن زمان و هم در این زمان اشتباه برداشت می شد و صلح را به معنای سازش و تسلیم می دانستند، افزود: صلح به معنای تسلیم نیست بلکه به معنای ترک موقت جنگ برای آمادگی بیشتر برای مقابله بهتر است که مقام معظم رهبری از آن به نرمش قهرمانانه تعبیر فرمودند.

وی تنازع و تقابل امام حسن مجتبی (ع) و معاویه را تقابل دو تفکر حق و باطل، ایمان و کفر و توحید و شرک دانست و ادامه داد: این تقابل نه فقط در زمان امام حسن (ع) بلکه در طول تاریخ بود و ابراهیم پیامبر در برابر نمرود، حضرت موسی در مقابل فرعون، پیامبر اسلام در برابر ابوجهل و ابولهب، امیرمومنان حضرت علی (ع) در مقابل غاصبان خلافت، امام حسن مجتبی (ع) در برابر معاویه و شهید کربلا حضرت امام حس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد به آمریکا و اروپا بی فایده است

اعتماد به آمریکا و اروپا بی فایده است