مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 مهر 1399 ساعت 16:252020-10-16بين الملل

بشار الجعفری: زرادخانه رژیم صهیونیستی بزرگترین تهدید برای صلح و امنیت است


نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد در باره زرادخانه رژیم صهیونیستی هشدار داد و خواستار اعمال فشار به این رژیم برای نظارت بر فعالیت های هسته ای آن شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بشار الجعفری ، نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد خواستار اعمال فشار به رژیم صهیونیستی برای بازرسی و نظارت بر برنامه و فعالیت های هسته ای این رژیم شد.

او عصر امروز جمعه در نشست عمومی سازمان ملل گفت: زرادخانه هسته ای، شیمیایی و بیوشیمیایی رژیم صهیونیستی بزرگترین تهدید برای صلح و امنیت در منطقه خاورمیانه است و همچنان یک چالش بزرگ برای سازمان منع اشاعه تسلیحات شیمیایی است .

جعفری گفت: سوریه بار دیگر از کشورهای عضو سازمان ملل می خواهد برای عاری شدن منطقه خاورمیانه از تسلیحات کشتار جمعی و فشار به رژیم صهیونیستی برای تن دادن به نظارت به همه تأسیسات و فعالیت های هسته ای از سوی آژانس بین المللی اتمی تلاش کنند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رسمی سوریه (سانا)؛ نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد به شدت استفاده از تسلیحات کشتار جمعی از جمله تسلیحات شیمیایی را از طرف هر کشور و تحت هر شرایطی که باشد محکوم می کند و تأکید دارد که سوریه نه از تسلیحات شیمیایی استفاده کرده و نه در آینده استفاده خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بشار الجعفری: زرادخانه رژیم صهیونیستی بزرگترین تهدید برای صلح و امنیت است

بشار الجعفری: زرادخانه رژیم صهیونیستی بزرگترین تهدید برای صلح و امنیت است