مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 مهر 1399 ساعت 11:102020-10-16ورزشي

تاریخ همه پرسی برای تعیین تکلیف بارتومئو اعلام شد


باشگاه بارسلونا تاریخ موردنظر خود برای برگزاری همه پرسی از اعضایش درباره آینده رییس آبی و اناری ها را اعلام کرد.

- جی پلاس، باشگاه بارسلونا روزهای یکم و دوم نوامبر (11 و 12 آبان) را به عنوان تاریخ های موردنظر خود برای برگزاری همه پرسی درباره آینده خوسپ ماریا بارتومئو به مقامات شهر بارسلونا اعلام کرد.

تسنیم نوشت: پس از به حدنصاب رسیدن امضاهای لازم برای برگزاری همه پرسی درباره اخراج یا ابقای بارتومئو در مسند ریاست باشگاه بارسلونا، حالا این باشگاه ملزم است که به درخواست بیش از 20 هزار عضو خود برای انجام این همه پرسی جامه عمل بپوشاند و اکنون تاریخ موردنظر این باشگاه برای برگزاری این همه پرسی هم مشخص شده است.

با این حال برگزاری این همه پرسی منوط به موافقت مقامات شهر بارسلوناست و با توجه به شیوع ویروس کرونا و خطرات ناشی از تجمع اعضای باشگاه برای اعلام آرای خود ممکن است مخالفت هایی با برگزاری این همه پرسی صورت بگیرد.

طبق اساسنامه باشگاه بارسلونا، باشگاه از زمان پایان شمارش امضاهای جمع آوری شده برای همه پرسی و در صورت به حدنصاب رسیدن تعداد آنها حداکثر 20 روز زمان دارد تا این همه پرسی را برگزار کند.

این درحالی است که فرمانداری بارسلونا از تمامی شهروندان خواسته است که تا جای ممکن از تردد در سطح شهر خودداری کنند و در همین راستا اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ همه پرسی برای تعیین تکلیف بارتومئو اعلام شد

تاریخ همه پرسی برای تعیین تکلیف بارتومئو اعلام شد