مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 مهر 1399 ساعت 08:152020-10-16دانش

پاسخگویی به 115نیاز فناورانه واحدهای صنعتی حوزه صنایع غذایی


معاون پژوهشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت: موسسه صنایع غذایی تاکنون به 115 نیاز فناورانه واحد صنعتی در این صنعت ورود پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از از مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی، معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به منظور آشنایی با عملکرد و فعالیت های مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی از این مؤسسه بازدید کرد.

دکتر غلامحسین رحیمی شعرباف، صنعت غذا را با توجه به اهمیت موضوعات سلامت، ایمنی و امنیت غذایی مهمترین صنعت کشور قلمداد کرد و افزود: این صنعت به طور مستقیم با سلامت جامعه در ارتباط است و وزارت علوم از ارتقاء جایگاه این موسسه حمایت های لازم را به عمل می آورد.

وی با بیان اینکه اکثر قریب به اتفاق مراکز پژوهشی در کشور وابسته به دانشگاه ها هستند ادامه داد: موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی تنها موسسه پژوهشی مستقل کشور در حوزه غذا است که وابسته به وزارت عتف فعالیت می کند و این امر نشان دهنده توجه ویژه این وزارت به بحث پژوهش در صنعت غذا است.

رحیمی شعرباف بیان کرد: وزارت علوم بر حمایت از این موسسه تاکید دارد و در مقابل وظیفه این مرکز پژوهشی تحکیم جایگاه خود در بین تولید کنندگان صنایع غذایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخگویی به 115نیاز فناورانه واحدهای صنعتی حوزه صنایع غذایی

پاسخگویی به 115نیاز فناورانه واحدهای صنعتی حوزه صنایع غذایی