مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 21:352020-10-15سياسي

اینجا رادیو اربعین ... + تصاویر


مهمان ناخوانده «کرونا» که امسال امکان برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی را محدود کرد، مسوولیت پررنگ تری را بر دوش رسانه ها از جمله شبکه ای تخصصی به نام «رادیو اربعین» گذاشت.

- مهمان ناخوانده کرونا که امسال امکان برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی را محدود کرد، مسوولیت پررنگ تری را بر دوش رسانه ها از جمله شبکه ای تخصصی به نام رادیو اربعین گذاشت.

به همین مناسبت یک روز از رادیو اربعین را که تا پایان روز یکشنبه ـ 27 مهرماه ـ به کار خود ادامه می دهد روایت و با عوامل برنامه ساز این شبکه گفت وگو کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جنب و جوش خاصی در استودیوی رادیو اربعین حکمفرماست، همه درتلاشند تا با انعکاس عواطف خالصانه و همدلی های عاشقانه زائران کربلا، همنوایی امت اسلامی با کاروان حسینی را برای شنوندگانی که دلشان در مسیر کربلاست، فراهم کنند.

استودیوی رادیو اربعین در این روزها، مهمان های متفاوتی را به خود دیده است؛ از پسر سردار شهید اسلام مهدی همت، شهید همدانی، امیر سرتیپ دوم محمدرضا فولادی رییس سازمان حفظ آثار نشر و ارزش های دفاع مقدس ارتش، خانواده و فرزندان شهدای مدافع حرم، عکاسان دفاع مقدس و اربعین گرفته تا مداحان اهل بیت(ع).

همه می خواهند از ارزش ها بگویند، خاطرات راهپیمایی کربلا را یادآوری کنند و با خواندن دعا و مرثیه فضایی را فراهم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا رادیو اربعین ... + تصاویر

اینجا رادیو اربعین ... + تصاویر