مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 13:102020-10-15بين الملل

پست دیده بانی جدید ترکیه در نزدیکی منطقه استراتژیک جبل الزاویه در ادلب


رسانه های معارض سوریه صبح امروز (پنج شنبه) تاکید کردند، ارتش ترکیه یک پست دیده بانی جدید در نزدیکی جبل الزاویه واقع در حومه جنوبی ادلب ایجاد کرده است.

- پست دیده بانی جدید ترکیه در نزدیکی منطقه استراتژیک "جبل الزاویه" در ادلب رسانه های معارض سوریه صبح امروز (پنج شنبه) تاکید کردند، ارتش ترکیه یک پست دیده بانی جدید در نزدیکی جبل الزاویه واقع در حومه جنوبی ادلب ایجاد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این منطقه شاهد درگیری های مکرر بین مخالفان سوریه و هیئت تحریر الشام از یک سو و دولت سوریه و حامیان آن از سوی دیگر است.

منابع مذکور همچنین بر استقرار ارتش ترکیه در داخل روستای قوقفین در نزدیکی شهرک کفر عوید در جبل الزویه تاکید کردند.

ارتش ترکیه هنوز رسما در مورد این موضوع توضیحی نداده است اما منابع محلی در گفت وگو با عربی 21 استقرار ترکیه در روستای فوق الذکر و ایجاد پست دیده بانی را تایید کردند.

بنا بر این گزارش، روستای قوقفین مکانی استراتژیک است که دولت سوریه در تلاش برای به دست گرفتن کنترل آن است، این روستا واقع در منطقه مرتفع مشرف به بخش اعظم منطقه سهل الغاب و منطقه جبل الزاویه از سمت جنوب است.

اخیرا اوضاع بین ترکیه و سوریه متشنج شده به ویژه اینکه ارتش ترکیه، مستقر در جنوب ادلب، پایگاه های دولت سوریه را با توپ و موشک در شهر سراقب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پست دیده بانی جدید ترکیه در نزدیکی منطقه استراتژیک جبل الزاویه در ادلب

پست دیده بانی جدید ترکیه در نزدیکی منطقه استراتژیک جبل الزاویه در ادلب