مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 11:452020-10-15سياسي

فراهم کردن امکانات ترک اعتیاد با تاسیس گرمخانه در خمینی شهر


تاسیس گرمخانه علاوه بر ایجاد سرپناه برای معتادین متجاهر، امکان ترک اعتیاد و برگزاری دوره های آموزش مهارتی –فنی را نیز فراهم می کند.

- ایسنا/اصفهان فرماندار خمینی شهر گفت: تاسیس گرمخانه علاوه بر ایجاد سرپناه برای معتادین متجاهر، امکان ترک اعتیاد و برگزاری دوره های آموزش مهارتی –فنی را نیز فراهم می کند.

علیرضا بصیری امروز (پنج شنبه – 23 مهرماه) در دیدار با دبیر شورای مواد مخدر استان اصفهان، اظهار کرد: یکی از مهم ترین مطالبات مردمی در شهرستان، ساماندهی افراد کارتن خواب است.

وی افزود: مطمئنا هیچ انسانی تا مجبور نشود، در فصل سرما به کارتن خوابی روی نمی آورد و ما از نظر اخلاقی وظیفه داریم به فکر کمک به هم نوعان خود باشیم.

فرماندار خمینی شهر تصریح کرد: ظاهر کارتن خوابی تکان دهنده است و اگر بتوانیم این افراد را ساماندهی کنیم، ضمن اینکه معضلاتی از جامعه کاسته می شود، جان یک انسان نیز نجات پیدا می کند.

بصیری با بیان اینکه شهرستان نیاز به ایجاد یک مجتمع فرهنگی دارد، افزود: باید مکانی را تاسیس کرد که ضمن اینکه مجهز به گرمخانه به عنوان سرپناه برای معتادان متجاهر باشد، امکان ترک اعتیاد و برگزاری دوره های آموزش مهارتی های فنی برقرار باشد تا زمینه های بازگرداندن معتادان به جامعه فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم کردن امکانات ترک اعتیاد با تاسیس گرمخانه در خمینی شهر

فراهم کردن امکانات ترک اعتیاد با تاسیس گرمخانه در خمینی شهر