مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 13:452020-10-14سياسي

آغاز عملیات ساخت مخزن آب 2هزار مترمکعبی در برخوار


عملیات ساخت مخزن آب شهری 2هزار مترمکعبی، ویژه شهر شاپورآباد و روستای محسن آباد در این شهرستان شروع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهین شهر، احمدرضا مهرجو ظهر امروز در مراسم آغاز عملیات این طرح عمرانی با حضور نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در برخوار اظهار کرد: عملیات ساخت مخزن آب شهری 2 هزار مترمکعبی ، ویژه شهر شاپورآباد و روستای محسن آباد در این شهرستان شروع شد.

مدیرآبفای شهرستان برخوار افزود: این مخزن آب بتنی نیمه مدفون در مدت یک سال و با 3 میلیارد و 750 میلیون تومان اعتبار ساخته خواهد شد.

مهرجو به 4هزار و 500 مشترک ساکنان شهر شاپورآباد و روستای محسن آباد اشاره و خاطرنشان کرد: اهالی این شهر و روستا هم اینک باوجود استفاده از شبکه آب شهری دولت آباد، با کمبود آب آشامیدنی به خصوص در فصل تابستان مواجه هستند.

مدیرآبفای شهرستان برخوار ادامه داد: احداث این مخزن آب مشکل کمبود آب شاپورآباد و محسن آباد را تاسالیان سال برطرف خواهد کرد و علاوه برافزایش جمعیت این شهر و روستا، از مهاجرت مردم به علت کمبود آب آشامیدنی به شهرهای هم جوار جلوگیری خواهد کرد.

 پیش از آغاز شروع عملیات احداث مخزن بتنی آب آشامیدنی، حسینعلی حاجی دلیگانی تأکید کرد: روند پیشرفت ساخت طرح های نیمه تمام دو شهرستان، مورد رصد دقیق قرار دارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات ساخت مخزن آب 2هزار مترمکعبی در برخوار

آغاز عملیات ساخت مخزن آب 2هزار مترمکعبی در برخوار