مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 13:102020-10-14سياسي

توسعه زیرساختی آموزش های غدیری و ولایی ضروری است


امام جمعه ابهر ضمن برشمردن دلایل ضرورت یافتن مطالعات در زمینه غدیر، گفت: توسعه زیرساختی در زمینه آموزش های غدیری و ولایی از ضروریات فرهنگی و آموزشی جامعه است که اساتید حوزه و دانشگاه وظیفه دارند تا در این رابطه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان حجت الاسلام جعفر رحیمی عصرامروز در  نخستین نشست هم اندیشی شورای سیاست گذاری تهیه و تامین منابع آموزشی در راستای کارگاه های آموزشی غدیرپژوهی اظهار داشت: افزایش معرفت جامعه نسبت به غدیر و فلسفه آن و ضرورت توانمندسازی ذهنی آحاد جامعه در مقابل شبهه پراکنی های احتمالی مهم و ضروری است.

وی ضمن برشمردن دلایل ضرورت یافتن مطالعات غدیری، افزود: توسعه زیرساختی در زمینه آموزش های غدیری و ولایی از ضروریات فرهنگی و آموزشی جامعه است که اساتید حوزه و دانشگاه وظیفه دارند تا در این رابطه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

در ادامه جلسه مسؤول سامان دهی امور نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر در شهرستان ابهر ضمن اشاره به چگونگی تدوین طرح درس و تنظیم محتوای آموزشی برای تدریس در کارگاه های غدیرشناسی،گفت: با عنایت به ضرورت افزایش معرفت جامعه نسبت به موضوع عظیم القدر غدیر و لزوم ارتقای سطح آگاهی و بینش عمومی اقشار مختلف مردم و مسؤولان در ارتباط با غدیر، ولایت و امامت، آموزه های علوی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه زیرساختی آموزش های غدیری و ولایی ضروری است

توسعه زیرساختی آموزش های غدیری و ولایی ضروری است