مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 11:552020-10-14سياسي

115 واحد مسکونی به مددجویان«دهلران» واگذار شد


رییس کمیته امداد کشور در حاشیه آیین واگذاری 115 واحد مسکونی به مددجویان شهرستان دهلران، گفت: با واگذاری این تعداد واحد های مسکونی نیاز مددجویان کمیته امداد در شهر دهلران به صفر می رسد و این اقدام به یاد ماندنی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، سید مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد کشور در حاشیه آیین واگذاری 115 واحد مسکونی به مددجویان شهرستان دهلران، گفت: از سال 74 تا 98 بیش از 700 هزار مددجوی کمیته امداد به توانمندی رسیده و از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج شده اند.

وی افزود: توانمندسازی مددجویان در سه محور اصلی اشتغال، مسکن و فرهنگ سازی در زمینه کار و تلاش در این نهاد دنبال می شود و همچنان از ماموریت های مهم کمیته امداد است.

رییس کمیته امداد کشور، گفت: در ایلام در هر سه رکن و محورهای اصلی توانمندسازی موفق عمل کرده است و سال گذشته نیز 4 هزار طرح اشتغال زایی برای مددجویان ایلام ایجاد شده است.

بختیاری ادامه داد: امسال در استان ایلام بیش از 5 هزار طرح اشتغال زایی با اعتبار 157 میلیارد تومان برای نیازمندان ایجاد می شود و چنانچه نیاز باشد تا پایان سال اعتبارات بیشتری به این استان اختصاص داده می شود.

وی اضافه کرد: ساخت مسکن مهم ترین و گران ترین خدمت کمیته امداد برای نیازمندان است و امسال در استان ایلام بر اساس تفاهم نامه امضا شده با ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

115 واحد مسکونی به مددجویان«دهلران» واگذار شد

115 واحد مسکونی به مددجویان«دهلران» واگذار شد