مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 11:452020-10-14اقتصادي

وظایف دستگاه ها در قبال کودکان و نوجوانان اعلام شد


نشست هم اندیشی تدوین آیین نامه تبصره ماده 6 قانون حمایت از اطفال و نوجوانان برگزار و طی آن دستگاه ها و وزارتخانه های مربوطه در راستای تحقق اهداف این قانون عهده‏ دار وظایفی شدند.

- نشست هم اندیشی تدوین آیین نامه تبصره ماده 6 قانون حمایت از اطفال و نوجوانان برگزار و طی آن دستگاه ها و وزارتخانه های مربوطه در راستای تحقق اهداف این قانون عهده‏ دار وظایفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست هم اندیشی تدوین آیین نامه تبصره ماده 6 قانون حمایت از اطفال و نوجوانان با حضور عباسی معاون وزیر دادگستری،میدری،معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شاکرمی،معاون روابط کار، قبادی دانا،رییس سازمان بهزیستی کشور و نمایندگان نیروی انتظامی و وزارت بهداشت، به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد.

احمد میدری معاون رفاه اجتماعی در این نشست گفت: براساس تبصره ماده 6 قانون حمایت از اطفال و نوجوانان تهیه و تدوین آیین نامه این قانون بر عهده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

معاون رفاه اجتماعی تصریح کرد: برای تدوین آیین نامه یاد شده تاکنون بیش از 50 نشست تخصصی با حضور نمایندگان دستگاه ها، سازمانها و سازمانهای مردم نهاد، متخصصان و پژوهشگران حوزه کودک و خانواده برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظایف دستگاه ها در قبال کودکان و نوجوانان اعلام شد

وظایف دستگاه ها در قبال کودکان و نوجوانان اعلام شد