مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 11:002020-10-14اقتصادي

سوءمدیریت عامل اصلی گرانی هاست/ تدوین برنامه های معیشتی در مجلس


علیرضا شهبازی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به طرح دوفوریتی مجلس مبنی بر حمایت از اقشار آسیب پذیر اظهار کرد: برای گرانی های افسارگسیخته برنامه هایی داریم اما در این زمینه دولت باید کنترل قیمت ها و نظارت را مد نظر داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید برای تثبیت قیمت ها تلاش کنیم افزود: نظارت و کنترل در مباحث اقتصادی اعتقاد همه است و باید شرایط را رو به بهبودی ببریم بنابراین هم مجلس و هم دولت باید پای کار باشند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت و مجلس باید برای مقابله با گرانی ها وظایف خود را به درستی انجام دهند گفت: امیدواریم شرایط به گونه ای شود که با توجه به تحریم ها بهتر بتوان بازار را کنترل و مدیریت کرد.

وی با بیان اینکه کمیسیون برنامه و بودجه در مورد مسائل اقتصادی و معیشتی برنامه هایی دارد که در صورت تصویب انجام می شود افزود: باید برای برون رفت از این مرحله همه همدل و جهادگونه پیش رویم تا بتوانیم اقتصاد جامعه را نجات دهیم.

شهبازی با اشاره به اینکه کمیسیون برنامه بودجه در حمایت از اقشار آسیب پذیر کارت الکترونیک کالایی را پیش بینی کرده است گفت: در این طرح به خانواده های زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی با جمعیت 20 میلیون نفر کارت 120 هزار تومانی و به 40 میلیون نفر جمعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوءمدیریت عامل اصلی گرانی هاست/ تدوین برنامه های معیشتی در مجلس

سوءمدیریت عامل اصلی گرانی هاست/ تدوین برنامه های معیشتی در مجلس