مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 10:052020-10-14اقتصادي

بازگشت کارخانه آرد و نشاسته یاسوج به چرخه تولید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عدل هاشمی پور، رییس هیات مدیره سازمان اقتصادی کوثر در بازدید از کارخانه آرد و نشاسته یاسوج گفت: به همت سازمان اقتصادی کوثر کارخانه آرد و نشاسته یاسوج با اشتغالزایی 200 نفر به چرخه تولید بازمی گردد و بازدید از طرح .

- هاشمی پور افزود: این کارخانه سرمایه ارزشمندی است که متاسفانه به دلایل مختلف مورد بی مهری قرار گرفته است.

رییس هیات مدیره سازمان اقتصادی کوثر با اشاره به مصوبات جلسه مشترک با استاندار، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان، مدیرکل غله و اعضای هیات مدیره شرکت پیشگامان به منظور رفع مشکل این کارخانه افزود: در این جلسه مصوب شد تجهیزات این کارخانه تعمیرات اساسی شود.

وی بیان کرد: یکی از خطوط تولیدی این کارخانه که به صورت راکد مانده قرار است به چرخه تولید برگردد که حمایت استاندار را می طلبد.

هاشمی پور از حمایت استاندار و پرداخت تسهیلات به این مجموعه خبر داد و بیان کرد: با وجود این حمایت ها قرارِ فروش این کارخانه توسط سازمان اقتصادی کوثر، منتفی شد.

رییس هیات مدیره سازمان اقتصادی کوثر با اشاره به اینکه این کارخانه در منطقه محروم واقع شده است گفت: در بازدید از این کارخانه تصمیم گرفته شد برای اشتغال جوانان این منطقه، کارخانه دوباره راه اندازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت کارخانه آرد و نشاسته یاسوج به چرخه تولید

بازگشت کارخانه آرد و نشاسته یاسوج به چرخه تولید